Založ si blog

Archív: január, 2020

Kým zaľahnem. .

Ešte malá modlitba za to,že som zvládla tento deň..Takto končim každý deň.Mám neuveriteľne rýchle dni.Poznáte to..Ráno do práce, prídete až večer a deň je za Vami.Je nutné povedať, že som ale rada v mojej práci.Je tam vždy rušno, plno ľudí a čas uteká..Často ozaj ani neviem, ako mi ubehol deň, týždeň.Samozrejme milujem víkendy..Keď si v sobotu v kľude urobíte […]

Pokračovanie článku

Vždy budem premýšlať

Hovorí sa, že každý v živote niečo hľadáme.Často však musíme prejsť tŕnistou cestou, aby ste to našli, čo nás posunie ďalej. Písal sa apríl 2016, keď som prišla druhý krát do Útulku Sv.Alžbety na Bosákovej ulici v Košiciach.Bolo to tažšie než prvýkrát, kedže ma tam už poznali a lahšie z dôvodu, že som vedela, do čoho idem.Trvalo takmer na deň presne tri […]

Pokračovanie článku
Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

Putin stratil na Ukrajine už oveľa viac vojakov ako Brežnev v Afganistane. A koľko padlých má Zelenskyj?

Putin stratil na Ukrajine už oveľa viac vojakov ako Brežnev v Afganistane. A koľko padlých má Zelenskyj?

20.04.2024 06:00

Ukrajinci tvrdia, že zlikvidovali viac ako 450-tisíc Rusov. Moskva však hovorí len o 6-tisícoch svojich padlých. K reálnemu údaju sa asi priblížila BBC.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 14359x
Priemerná čítanosť článkov: 1595x

Autor blogu

Kategórie