Založ si blog

Sny a realita

Tento článok je pre všetkých, ktorí balancujú medzi snívaním a realitou.Pre všetkých, čo o sebe pochybujú a čo by aj mali na to, keby nie tie výhovorky.A nech je tento článok aspoň malou motiváciou pre všetkých, čo chcú sny pretaviť na realitu

 

Sníval sa mi sen.Som v Austrálii na Bondi Beach, známa plaž v meste Sydney.Je tam nádherne, slnko krásny oceán a ja ležím na pláži..Zobudím sa a som zase v Košicoch.Tá čo už, zas len sen..Utekám do práce respektíve bicyklujem.Mimochodom bicykel bol môj sen možno aj 6 rokov, až som si ho splnila.Tááák a som v práci.Treba napísať, že pracujem na škole, ktorá je pre mňa najlepšou na svete!Vytiahnem mop a ide sa na vec.Áno, správne pracujem ako upratovačka.Dá sa aj v takom zamestnaní snívať?Ale áno, prečo nie..

Snívam o tom, že na konci tohto divného coronárskeho školského roku si poviem, tak nakoniec som to zvládla a je so mnou každý spokojný.Sen?Rozhodujúce dva týždne a ja len snívam?Nie!Budem maximálne precízna a maximálne pracovitá.Dokážem tieto slová pretaviť do reality?Verím, že áno.Viete..Moja skvelá šéfka hovorí, že:Keď na niečom makáme, výsledok sa dostaví.Ona je mojím veľkým vzorom.Ja vieeeem, bude to vyzerať, že si zohrievať polievočku, ale ozaj.Je skvelá, famózna, fantastická.Keby som mohla, prihlásim ju do sútaže šéfka roka..Vie ma namotivovať jednou vetou a hlavne je ľudská!Áááno aj upratovačky treba motivovať.Hlavne také, ktoré majú mierne komplikovanú povahu a rýchlo skĺznu do uspokojenia.Čo je teda sen a kedy sa sen stáva realitou?Myslím si, že je to vtedy, keď vydáme aj to posledné, čo v sebe máme.Posledný zbytok síl.Lebo si povieme:Áno, mám na to, urobiť veci správne, bez chýb.Mám na to hrdo povedať, že moja práca stojí naozaj za niečo a nie sú to len slová.Hm..Píšem tento článok, sú to vlastne iba tie slová..Nieeee, verím že za 14 dní vyjdem vysmiata a budem sa tešiť na dovolenku.

My ľudia veľa snívame.Niektorí o veľkej láske a rodine, niekto o perfektnej kariére a inému stačí ku štastiu krajec chleba..Niekde v útulku, život nezájem.Nič nezájem.Budúcnosť nezájem.Aj takáto býva realita, občas teda.Kde je ten správny inpulz, kedy si človek povie:Tak do frasa, žijem pre sny, alebo pre realitu?Je to vtedy, keď sa pozrie do peňaženky a nič tam nemá?Lebo pre to nič nerobí?Alebo je to vtedy, keď má v peňaženke výplatnú pásku a povie si..Aha, ako dobre, že chodím do práce.Je dobré, že som 2 týždne pred rozhodújúcim krokom, ktorí ma môže poslať dopredu, alebo sa vrátím zas len na smetisko dejín-ako hovorieval môj milovaný otec.Verím, že práve otec a mama mi držia tam hore palce a vedú moje kroky.Ochraňujú ma.Myslím na nich každý deň, lebo rodičov milujeme aj keď sú už iba tam hore.

Áno, som veriaca.Myslím, že tak normálne, žiadna fanatička.Lebo veríť by sme mali.Posúva nás to vpred.Aspoň toto je môj názor.Samozrejme je to aj o tom, že sa o to posúvanie vpred snažíme aj my sami.Bez výhovoriek-ktorých ja mávam plnú kapsu.Výhovorky totiž ničia sny.Veď poviem si:Neumyjem dnes riadi, až zajtra.Som unavená.A už je to výhovorka.Dve minúty nikoho nezabijú.Výhovorka za výhovorkou a človek stráca kredit.Pred sebou a pred ostatnými.Lebo čo..Ľudia si povedia:On/Ona?Má len kopec rečí a skutek utek.Len také blablabla.Sú to len sny a realita je taká, že je neschopná uskutočniť sny.Lebo výhovorky.

Preto dobrá rada na záver.Ráno otvoriť oči, poďakovať sa za každé nové ráno a s elánom a úsmevom do práce.Viem, že to dokážem, lebo to chcem dokázať.Lebo to tak proste bude!Bondi Beach..Ja prídem!

Máte jeden like

25.10.2022

Minule sedím s kamoškou na káve. Boli sme asi jediné v miestnosti, ktoré nepozerali do mobilu. Pretože keď idete na kávu, chcete si predsa pokecať. Alebo som už staromódna? Doba je zvláštna.Ľudia už len celý deň trávia na sociálnej sieti. Fotky zo života ráno, na obed a večer. Zarábať cez Instagram je moderné, lebo nikdy nepôjdu do normálnej roboty. Aha, veď áno majú [...]

List premiérovi

27.09.2020

Milý pán premiér Matovič, pozerám TA3 a mám pocit, že žijeme dobu, kde človek pomaly nevie, či pojmy Áno a Nie nemajú rovnaký význam.Počujeme to každý deň z úst politikov.Ako veľmi sa snažia držať pri sebe v tejto tažkej dobe a bojovať proti Covidu. Keď obyčajný človek ráno vstáva o piatej a vie, že bude mať tažký pracovný deň, politik ešte spí.Keď [...]

Aké to bolo

29.03.2020

Ešte pred mesiacom sme vonku nepotrebovali rúška.Neboli žiadne nové prípady, žiadne zatváranie obchodov, podnikov a strachu o budúcnosť.Neboli žiadne uzavreté mestá, či tisícky mŕtvych , ako v Taliansku a Španielsku.Nebolo to, že sa pozriete na ľudí a vidíte ten strach, ako sa boja.Chýba mi tá kľudna stará doba, ktorú sme si ale nevedeli vážiť.Pokora, pomoc druhým a [...]

fajčenie, fajčiar, závislosť

Koniec s fajčením? Británia chce zakázať predaj cigariet

18.04.2024 08:00

Krajina rozhoduje o najprísnejšom protifajčiarskom zákone v Európe. Ak prejde, Briti, ktorí sa narodili po 1. januári 2009, si už tabakové výrobky v obchode nekúpia.

Explainer Middle East Armed Groups

Izrael zvažoval odvetný útok na Irán, ale odložil ho. Už dvakrát. EÚ uvalí nové sankcie

18.04.2024 07:02, aktualizované: 07:37

Izrael sa zaviazal, že na iránsky útok odpovie. Jeho hlavný západný spojenec - USA - však s takýmto postupom nesúhlasí.

Tatranský národný park (TANAP)

Vysoké Tatry zavreli pre horolezcov. Tí nesúhlasia a chcú zmeniť návštevný poriadok

18.04.2024 07:00

Vo Vysokých Tatrách platí až do konca mája jarná uzávera pre horolezcov aj skialpinistov.

vojna na Ukrajiny, Černihiv

ONLINE: Rutte: Niektoré štáty sedia na hromadách Patriotov. Kúpme ich pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00, aktualizované: 10:05

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 14347x
Priemerná čítanosť článkov: 1594x

Autor blogu

Kategórie