Založ si blog

Mamine bobaľky už nie sú

Ako dieťa som milovala Vianoce.Všetci za jedným stolom a potom tie darčeky..Plno, veľa a ešte viac.Potom som ešte chodila 2 dni okolo stromčeka, či niekde ešte nie je pre mňa darček,Mali sme doma takú bežnú tradíciu, žeeee bobaľky.Boli božské..Nedá sa to opísať slovami, ale na tú chuť nikdy nezabudnem.Lebo ich pripravovala mama s láskou, ako všetko.Neskôr sme od tejto tradície upustili, pretože nás aj mama opustila.A kde odišla?Do neba, odkiaľ sa na mna už dlhú dobu pozerá a aj napriek polenám, ktoré si dávam pod nohy, ma ochraňuje.Mami sú vždy najlepšie.Bez nich je Vám totiž smutno a môže prejsť aj neviem koľko rokov, stále to tak zostane.Mamu máte totiž v srdci, krvi, hlave a proste všade..Lebo Vás porodila a milujete ju.

Mami sú v živote najdôležitejším faktorom.Sprevádzajú nás od narodenia a ak máte štastie, tak sú pri nás dlho aj v dospelosti.Ja svojim známym, čo ešte majú mami verejne závidím.Priala by som si, aby to u mňa tiež tak bolo.Vždy, keď si spomeniem na moju mamu, vidím jej úsmev, jej typický krížik na krku, ktorý nedávala dole snáď nikdy, jej vônu a samozrejme jej ruky, ktoré cítim dodnes.Je to také zvlášte, lebo tieto pocity sa 30 rokov vôbec nezmenili.Naozaj som ju milovala, ako len dieťa môže milovať svoju mamu.Bola krásna, múdra, šarmantná, charizmatická a vtipná.Vždy sa snažila ľudom pomáhať a dávať nádej.Dala by som všetky a ešte viac penazí niekomu, keby mi ju dokázal vráťiť.Ako dieťa som mala psíka a keď mama zomrela, nechcel dlho spať nikde inde, len na kresle v jej domácom svetri.Hmm, zvieratká smútia tiež dlho.

Pokiaľ teda čítaťe môj článok a máte blízko svoju mamu, chodťe za ňou, silno ju obijmite a povedzte jej, ako veľmi ju máte radi.Mami to potrebujú počuť čo najčastejšie.Ja mám moju drahú milovanú mamičku stále v srdci a v spomienkach, kde mi aj naveky zostane.

 

Máte jeden like

25.10.2022

Minule sedím s kamoškou na káve. Boli sme asi jediné v miestnosti, ktoré nepozerali do mobilu. Pretože keď idete na kávu, chcete si predsa pokecať. Alebo som už staromódna? Doba je zvláštna.Ľudia už len celý deň trávia na sociálnej sieti. Fotky zo života ráno, na obed a večer. Zarábať cez Instagram je moderné, lebo nikdy nepôjdu do normálnej roboty. Aha, veď áno majú [...]

List premiérovi

27.09.2020

Milý pán premiér Matovič, pozerám TA3 a mám pocit, že žijeme dobu, kde človek pomaly nevie, či pojmy Áno a Nie nemajú rovnaký význam.Počujeme to každý deň z úst politikov.Ako veľmi sa snažia držať pri sebe v tejto tažkej dobe a bojovať proti Covidu. Keď obyčajný človek ráno vstáva o piatej a vie, že bude mať tažký pracovný deň, politik ešte spí.Keď [...]

Sny a realita

14.06.2020

Tento článok je pre všetkých, ktorí balancujú medzi snívaním a realitou.Pre všetkých, čo o sebe pochybujú a čo by aj mali na to, keby nie tie výhovorky.A nech je tento článok aspoň malou motiváciou pre všetkých, čo chcú sny pretaviť na realitu Sníval sa mi sen.Som v Austrálii na Bondi Beach, známa plaž v meste Sydney.Je tam nádherne, slnko krásny oceán a ja [...]

Španielsko Sánchez zotrvanie vyšetrovanie manželka

Premiér Sánchez demisiu nepodal: Kampaň očierňovania sa neskončí

29.04.2024 21:47

Španielsky premiér dodal, že on a jeho manželka Begona Gómezová to zvládnu.

SR Bratislava CHZJD skládka Vrakuňa monitoring BAX

Exminister kritizuje zastavenie sanácie skládky vo Vrakuni, Taraba avizuje riešenie

29.04.2024 21:17

Do podzemných vôd unikajú najmä pesticídy a herbicídy. Spustenie sanačných prác sa očakávalo v roku 2018.

teplomer, horúčavy, pes

Pred týždňom sneh a mráz. Leto dorazilo aj na sever Slovenska

29.04.2024 20:17

Ešte v nedeľu letnú teplotu zaznamenali len v Mužli neďaleko Štúrova.

Fico, Blaha

Iniciatíva Munícia pre Ukrajinu vyzvala Fica, aby zdvojnásobil vyzbieranú sumu

29.04.2024 19:36

Zároveň premiéra vyzvali, aby sa jasne vyjadril a prehodnotil svoj postoj k českej iniciatíve.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 14458x
Priemerná čítanosť článkov: 1606x

Autor blogu

Kategórie